Analiza strategii dla restauracji

Audyt komunikacji – zbuduj fundament pod efektywny marketing

Audyt restauracji i komunikacji ma na celu sprawdzenie jak restauracja prezentuje się w sieci. Analizujemy działania marketingowe i przyglądamy się temu, w jaki sposób funkcjonują social media marki. Zwracamy również uwagę na wizerunek w Internecie i sprawdzamy opinie gości. Dzięki temu jesteśmy w stanie wysnuć wnioski, które staną się bazą do poprawy stanu restauracji. Tylko dzięki wnikliwemu procesowi jakim jest audyt restauracji możemy znaleźć cechy, które podobają się gościom odwiedzającym lokal. Tym samym sprawdzamy także, co można poprawić. Zobacz jak działamy – portfolio.

Audyt restauracji i komunikacji – co sprawdzamy?

  • Jak wygląda komunikacja restauracji na Facebooku i Instagramie,
  • Jakie są mocne strony w strategii komunikacji restauracji,
  • Jakie są słabe strony w strategii komunikacji restauracji,
  • Czy profil restauracji jest odpowiednio wypełniony,
  • Czy logo i nazwa restauracji odpowiadają jego charakterowi,
  • Jak często publikowane są posty i czy są atrakcyjne,
  • Co zrobić, by poprawić wizerunek restauracji w social media.
  • Czy wykorzystujesz nowe trendy eko?

Chcesz wiedzieć więcej? Masz dodatkowe pytania?

Zadzwoń lub napisz, a my chętnie rozwiejemy wszelkie wątpliwości.

Formularz kontaktowy
Back to Top