MARZYSZ
O WŁASNEJ RESTAURACJI?

STWÓRZ MIEJSCE TŁUMNIE ODWIEDZANE PRZEZ GOŚCI!

KUP TERAZ

I POBIERZ PRAKTYCZNY PORADNIK

15 rozdziałów ponad 80 stron wiedzy

stara cena: 79 zł

teraz tylko 49 zł!

Zanim jednak zdecydujemy się otworzyć własny lokal, warto zastanowić się nad kilkoma kluczowymi kwestiami, które mogą zadecydować o sukcesie lub porażce naszego przedsięwzięcia.


Książka "O czym musisz pamiętać zanim otworzysz restaurację" ma na celu pomóc przyszłym właścicielom restauracji, kawiarni czy barów w podjęciu właściwych decyzji oraz uniknięciu typowych błędów.

15 ROZDZIAŁÓW

PRAKTYCZNE WSKAZÓWKI

MARKETINGOWE DODATKI

Książka podzielona jest na aż 15 rozdziałów, które poruszają najważniejsze aspekty biznesowe i marketingowe, o których należy pamiętać przed otwarciem restauracji.

Zaplanuj strategię na Twoją restaurację wraz z naszymi marketingowymi wskazówkami oraz praktycznymi check-listami.
Masz pomysł? My mamy plan!

Nie tracimy czasu na marketingowy bełkot i teoretyczne rozważania dobre dla wykładów akademickich. Wiemy jak działa biznes gastronomiczmy i chcemy Ci w nim pomóc.

Gastronomia fascynuje, przyciąga, a jedzenie jest pasją wielu ludzi.

IconIconIcon

CO OTRZYMUJESZ?

Sprawdź co konkretnie dla Ciebie przygotowaliśmy.

Zanim zaczniesz inwestować w restaurację, zadbaj o solidne podstawy dla Twojego biznesu. Zbadaj konkurencję, przygotuj strategię i odpowiadaj na konkretne potrzeby grupy docelowej.

Doskonale wiemy, jak działa gastronomia i rozumiemy jej specyficzne potrzeby. Dzięki temu jesteśmy w stanie pomagać skuteczniej niż wielobranżowe agencje marketingowe.

2. ZNAJOMOŚĆ BRANŻY

1. ANALIZA RYNKOWA

Podróżowanie i restauracje to nasza pasja, którą przekuliśmy w realny biznes. Łączymy doświadczenie korporacyjnego marketingu ze znajomością branży restauracyjnej "od kuchni".

3. MARKETING

Wiemy i rozumiemy potrzeby zarówno restauratorów, jak i Gości restauracji. Pomagamy skutecznie i efektywnie łączyć te 2 światy w optymalny sposób.

4. TWORZENIE MENU I FOODCOST

Bardzo lubię cytat, który kiedyś usłyszałem na konferencji: "Celem restauracji nie jest nakarmienie jak największej liczby Gości, tylko optymalizacja zysku". To brzmi banalnie, ale bardzo często restauratorzy wpadają w pułapkę "kalendarzy promocji" i "happy hours" sprawiając, że lokal jest pełny, ale niedochodowy. A nie o to przecież nam chodzi, prawda?

5. ANALIZA FINANSOWA

6. EKSPANSJA I ROZWÓJ

Apetyt rośnie w miarę jedzenia. Wiemy, że pierwsza restauracja to nie jest koniec Waszych oczekiwań. Projektując menu oraz procesy, warto pamiętać, że właściciel nie jest etatowym pracownikiem i nie będzie zawsze i codziennie w pracy.

RAFAŁ NARWOJSZ

LemonSolutions.pl

Od 2014 roku jestem związany z marketingiem oraz branżą HoReCa. Pracowałem na różnych stanowiskach od kelnera, przez głównego managera, a na współtworzeniu restauracji kończąc.


W międzyczasie zdobywałem doświadczenie w marketingu międzynarodowych firm z branży Food / FMCG i byłem założycielem kilku brandów i startupów.

Podróżowanie, restauracje i marketing to moja pasja.


Masz pytania?

Umów się na konsultację i porozmawiajmy o Twoim biznesie!

ZAPISZ SIĘ

I JUŻ DZIŚ KUP MÓJ
PRAKTYCZNY PORADNIK
O OTWARCIU WŁASNEJ DOCHODOWEJ RESTAURACJI

TO JAK, DZIAŁAMY?

stara cena: 79 zł

teraz tylko 49 zł!