Lemon Solutions logo
Fort Bistro

Kilka słów o marce:

Fort Bistro to działająca od kilku lat restauracja położona w zabytkowym Forcie Służew. Jest to popularne miejsce na pyszne śniadania, które latem urzeka pięknym i słonecznym ogródkiem. W menu znaleźć można nowoczesne dania inspirowane kuchnią polską z dużym naciskiem na sezonowe składniki.

Cel:

Naszym celem było zwiększenie świadomości i rozpoznawalności tego miejsca w kontekście rezerwacji na kolacje i spotkania rodzinne. Restauracja do tej pory dobrze radziła sobie w porze śniadaniowej i lunchowej, ale nie wszyscy Goście wracali tutaj wieczorami.

Wyzwanie:

Głównym wyzwaniem była zmiana postrzegania i świadomości obecych Gości i przestawienie ich na wizyty wieczorne. Marka Fort Bistro miała już ugruntowaną pozycję i kojarzyła się ze śniadaniownią.

Wybrane działania:

Aby osiągnąć założone cele zmieniliśmy nieco logo, usuwając z niego elementy kojarzone ze śniadaniem (talerz i wschodzące słońce), przygotowaliśmy nowe menu, które kładzie duży nacisk na przystawki, deski degustacyjne i dobrane odpowiednio do tego wino, a także zadbaliśmy o cały pakiet nowych zdjęć i komunikację w social media, która ukierunkowana była na spotkania rodzinne i kolacje z winem.

Rezultat:

Sprzedaż wina
+ 0 %
Liczba rezerwacji
+ 0 %

Inne Case Study