Social media dla restauracji to podstawa

Prawidłowa i profesjonalna obsługa gości zaczyna się dużo wcześniej niż w momencie wejścia gościa do restauracji.

Social Media restauracji, czyli sposób na budowanie wizerunku firmy.

Zacznij dbać o gości swojej restauracji, zanim jeszcze się w niej pojawią.

Restauracje, bary, kawiarnie i pizzerie to nie są miejsca, do których przychodzi się jedynie w celu zaspokojenia potrzeby głodu. Możliwość spróbowania pysznych dań, które w domu nigdy nie będą tak dobrze smakowały to ważny element świadczonych przez gastronomię usług. Jednak nie da się ukryć, że nie jedyny. Restauracje i inne gastronomiczne lokale pełnią funkcję społeczną. Partnerzy, rodziny, przyjaciele, znajomi przychodzą w przytulnym miejscu spędzić wspólnie czas. Jeśli więc oprócz pysznych potraw, oferujesz swoim gościom przyjemną atmosferę, w której możliwe jest nawiązywanie oraz wzmacnianie więzi warto, abyś dowiedział się, jak prowadzić social media restauracji.

 

Restauracje a social media – czy możliwe jest pogodzenie tych dwóch aspektów prowadzenia działalności?

Social media w gastronomii pełnią bardzo ważną funkcję w strategii marketingowej. Do wyboru jest wiele platform – Facebook, Instagram, Tik Tok, Snapchat, Pinterest oraz Linkedin i Twitter.

Czy musisz widoczny być we wszystkich?
Oczywiście, że nie.

Wszystko zależy od Twojej grupy docelowej, którą trzeba określić na samym początku.

Jak to zrobić?
Na przykład poprzez analizę danych dotyczących odwiedzin Twojej strony pod kątem płci, wieku itp. Gdy uda Ci się to ustalić i chcesz samodzielnie prowadzić social media restauracji, musisz wiedzieć, że czeka Cię dużo pracy – nawet po kilka godzin dziennie. Nie jest to dużo? W połączeniu z innymi obowiązkami może wydać się to ponad Twoje siły. Dlatego warto oddać sprawy w ręce profesjonalistów. Jeśli zastanawiasz się nad tym, jak prowadzić social media restauracji, to my możemy Ci w tym pomóc zapewniając doskonałe rezultaty.

 

Zadbaj o wizerunek restauracji w social media

Decydując się na skorzystanie z jakichś usług, w pierwszej kolejności sięgamy po telefon i sprawdzamy opinie na temat danego miejsca. W przypadku restauracji chcemy zapoznać się z menu oraz wystrojem wnętrza. Skoro Ty tak robisz, Twoi znajomi i rodzina, weź pod uwagę, że robią tak również inni. Dlatego nie ma przesady w stwierdzeniu, że to właśnie social media w gastronomii są pierwszym wyjściem na spotkanie z potencjalnymi gośćmi. Do najpopularniejszych mediów, z jakich korzystają lokale gastronomiczne należy:

  1. Instagram – miejsce, w którym można zwrócić uwagę potencjalnych gości pięknymi, oryginalnymi zdjęciami wnętrza lokalu oraz przygotowywanych przez kucharzy dań;
  2. Facebook – fundament social mediów, gdzie oprócz zdjęć możesz umieszczać nowości, wydarzenia odbywające się w lokalu. A także nawiązywać bliższe relacje z klientami. Chociażby odpowiadając na ich wiadomości;
  3. Tik Tok – choć do niedawna był jedynie platforma dla dzieci i młodzieży, obecnie również przedsiębiorcy starają się przekazywać na niej wartościowe treści. Możesz i Ty z niej korzystać.

 

Jak prowadzić social media restauracji, aby było to korzystne?

Jak już wspomnieliśmy social media restauracji to zajęcie niemalże na cały etat.

Czy w takim razie warto to robić i czy opłacalne jest powierzenie tego profesjonalistom?
Zdecydowanie, podwójne TAK!

Prowadzenie kont na Facebooku czy Instagramie wpłynie bardzo pozytywnie na rozwój Twojego biznesu oraz na jego sukces. Pod warunkiem że robione jest to umiejętnie i z głową. Social media w gastronomii pozwalają na dotarcie do szerokiego grona potencjalnych gości. A także na nawiązywanie bliższych relacji oraz budowanie pozytywnego wizerunku marki. Regularne publikowanie postów, aktualności, zdjęć, filmów zwiększa zaangażowanie, tym samym zachęcając do odwiedzin. Social media to też miejsce, w którym zbierasz opinie i sugestie gości, co może być bodźcem do dalszego rozwijania się.

 

Pozwól nam zadbać o Twój wizerunek w sieci

Restauracje a social media – prowadzenie własnych kont to nie tylko dodawanie zdjęć i postów. To również prowadzenie kampanii reklamowych. A przede wszystkim analiza statystyk.

Nie jesteś w tym biegły?
W takiej sytuacji lepiej powierzyć to zadanie specjalistom.

Dlaczego?
Bo zamiast sobie pomóc, można jedynie zaszkodzić. Oferujemy kompleksowe usługi dotyczące prowadzenia social media w gastronomii. Treści, które przygotowujemy, są angażujące i interesujące. Zapewniamy regularność zarówno w publikacji, jak i w komunikacji z Klientami.

 

.
.
.

START

od 29 zł dziennie
    • Stworzenie i audyt fanpage
    • Uzupełnianie danych firmy
    • Pisanie tekstów opisowych
    • Obsługa Facebook
    • Ciekawostki z branży

MIDI

od 49 zł dziennie
    • Stworzenie i audyt fanpage
    • Uzupełnianie danych firmy
    • Pisanie tekstów opisowych
    • Odpisywanie na komentarze
    • Ciekawostki z branży
    • Projekty graficzne
    • Obsługa Facebook
    • Obsługa Instagram
    • Instastories
    • Reklamy Facebook

PRO

od 89 zł dziennie
    • Stworzenie i audyt fanpage
    • Uzupełnianie danych firmy
    • Pisanie tesktów opisowych
    • Odpisywanie użytkownikom
    • Monitoring marki
    • Projekty graficzne
    • Obsługa Facebook & IG
    • Instastories & Video & Reels
    • Reklamy Facebook & IG
    • Obsługa Adwords
    • Obsługa wizytówki Google
    • Rekomendacje offline
    • Utrzymanie strony www
    • Współpraca z influencerami
    • Obsługa food fotografa
    • Tygodniowy plan postów
    • Comiesięczny raport

 

 

Chcesz wiedzieć więcej? Masz dodatkowe pytania? Potrzebujesz innego zakresu oferty?

Zadzwoń lub napisz, a my chętnie rozwiejemy wszelkie wątpliwości.

Formularz kontaktowy
Back to Top