Analiza strategii dla restauracji

Audyt komunikacji – zbuduj fundament pod efektywny marketing

Pakiet SEO i kreowania widoczności w internecie

Co wchodzi w zakres realizacji działań SEO?

W ramach pakietu SEO dostarczamy usługi naszych konsultantów i analityków, copywriterów (twórców tekstów), project managera oraz web developerów. Każdy pakiet obejmuje odpowiednią ilość punktów przeznaczonych na prace naszych specjalistów. Na podstawie rzetelnie przeprowadzonego audyt na początku współpracy i comiesięcznej analizy opracowujemy plany działań SEO na kolejny miesiąc. W ramach nich:

  1. piszemy artykuły przeznaczone do publikacji w portalach i blogach,
  2. piszemy bloga, artykuły eksperckie lub inne teksty (np. opis firmy, produktów) na stronę,
  3. uruchomimy bloga firmowego,
  4. pozyskujemy odnośniki do Państwa strony – im więcej wartościowych linków z portali zewnętrznych, tym większą mają Państwo szansę na widoczność w wyszukiwarce,
  5. na bieżąco optymalizujemy (cyklicznie) Państwa stronę internetową – pod wieloma względami, w tym optymalizujemy teksty i strukturę strony, wprowadzamy zmiany techniczne, dostosowujemy do aktualnych wytycznych wyszukiwarki.

Poszczególne działania mogą się zmieniać zależnie od miesiąca. W jednym miesiącu możemy koncentrować się na optymalizacji tekstów na stronie, w drugim na pisania bloga, a np. w trzecim na linkowania. Pracochłonność każdego działania określamy w punktach.

Jak wygląda współpraca z nami?

Przygotowujemy rozbudowany audyt strony i pierwszą, najszerzej zakrojoną strategię SEO, którą następnie po omówieniu z Państwem wdrażamy.

  1. Co miesiąc dostarczamy Państwu plan działania na miesiąc następny, podsumowanie wykonanych działań i raporty wyników SEO oraz omawiamy je z Państwem.
  2. Główną zaletą współpracy z nami jest przejrzystość działań i rezultatów. Wiedzą Państwo, za co płacą.

Mamy umowy bezterminowe bez kar umownych. Trzymamy Klientów wartością, jaką wnosimy, a nie karami.

Indywidualne propozycje wariantów usługi SEO

  • Dedykowany opiekun Klienta – SEO Specialist – odpowiedzialny za strategię
  • Analiza skutkująca wyborem fraz kluczowych.
  • (opcja) Stworzenie nowej wersji serwisu internetowego.
  • Całościowy audyt SEO strony www oraz opracowanie zaleceń
  • Pozycjonowanie na długi ogon fraz kluczowych (dla rozbudowanych stron)
  • Całościowy audyt SEO strony www oraz opracowanie zaleceń
  • Przyporządkowanie fraz kluczowych stronom docelowym
  • Konfiguracja serii narzędzi wspomagających proces SEO i statystycznych
  • Rekomendacje lub wytyczne dla osób piszących teksty na stronę
  • (Opcjonalnie) Szkolenie dla osób opracowujących teksty na stronę www
  • (Opcjonalnie) Uruchomienie sekcji bloga firmowego
  • Implementacja mikrodanych w serwisie internetowym

Działania opcjonalne:

  • Dodatkowy budżet na publikowanie tekstów, artykułów, katalogów (w PLN)
  • 2 osobowa weryfikacja pisanych treści – jeszcze wyższa jakość artykułów
  • Bieżąca optymalizacja serwisu internetowego pod względem technicznym
  • Opracowanie tekstów do serwisu www lub redagowanie istniejących
  • Monitorowanie i comiesięczny raport pozycji serwisu internetowego
  • Comiesięczny raport wejść na stronę www z wyszukiwarki Google
  • Monitorowanie branżowych fraz kluczowych i aktualizowanie fraz
  • Opracowanie eksperckich artykułów przeznaczonych do publikacji w sieci
  • Opracowanie wpisów do firmowego bloga (ilość zależna od złożoności)
  • Konsultacje z osobą odpowiedzialną za strategię SEO
  • Realizacja indywidualnej strategii pozyskiwania odnośników

Dodatkowe usługi:

  1. Podłączenie statystyk Google Analytics
  2. Konfiguracja celów w statystykach Google Analytics
  3. Ustawienie automatycznego wysyłania raportów z Google Analytics
  4. Utworzenie filtrów w Google Analytics – umożliwiają np. wyłączenie z raportów ruchu pracowników poruszających się po stronie www czy też sprawdzenie ruchu z konkretnej kampanii
  5. Utworzenie fanpage’a na Facebooku
  6. Utworzenie strony w Google Plus/Google Maps/Google Places
  7. Wdrożenie narzędzia Google Webmasters Tools
  8. Wdrożenie narzędzia Bing Webmasters Tools

 

Audyt komunikacji:

Audyt restauracji i komunikacji ma na celu sprawdzenie jak restauracja prezentuje się w sieci. Analizujemy działania marketingowe i przyglądamy się temu, w jaki sposób funkcjonują social media marki. Zwracamy również uwagę na wizerunek w Internecie i sprawdzamy opinie gości. Dzięki temu jesteśmy w stanie wysnuć wnioski, które staną się bazą do poprawy stanu restauracji. Tylko dzięki wnikliwemu procesowi jakim jest audyt restauracji możemy znaleźć cechy, które podobają się gościom odwiedzającym lokal. Tym samym sprawdzamy także, co można poprawić.

Zobacz jak działamy – portfolio.

 

Audyt restauracji i komunikacji – co sprawdzamy?

  • Jak wygląda komunikacja restauracji na Facebooku i Instagramie,
  • Jakie są mocne strony w strategii komunikacji restauracji,
  • Jakie są słabe strony w strategii komunikacji restauracji,
  • Czy profil restauracji jest odpowiednio wypełniony,
  • Czy logo i nazwa restauracji odpowiadają jego charakterowi,
  • Jak często publikowane są posty i czy są atrakcyjne,
  • Co zrobić, by poprawić wizerunek restauracji w social media.
  • Czy wykorzystujesz nowe trendy eko?

Chcesz wiedzieć więcej? Masz dodatkowe pytania?

Zadzwoń lub napisz, a my chętnie rozwiejemy wszelkie wątpliwości.

Formularz kontaktowy
Back to Top