Tajemniczy klient w restauracji – jak sprawdzić jakość obsługi?

Na czym polega usługa tajemniczy klient?

Tajemniczy klient w restauracji (ang. mystery shopper) to usługa polegająca na audycie i analizie jakości obsługi restauracji przeprowadzonej w niezapowiedzianym terminie przez doświadczonych w branży gastronomicznej audytorów. Celem takiego działania jest uzyskanie rzetelnej i obiektywnej oceny funkcjonowania firmy przez niezależne osoby.

Dlaczego warto skorzystać?

Jako restaurator na pewno zdajesz sobie sprawę, że Twoi pracownicy inaczej zachowują się kiedy jesteś w lokalu… a inaczej kiedy nikogo nie ma. Bardzo często jakość obsługi oraz serwowanych dań ulega znaczemu pogorszeniu, kiedy żadnej z osób zarządzających nie ma na miejscu. Doświadczona obsługa zapewne zna także Twoich bliskich i znajomych, dlatego ich ocena również nie będzie przypadkowa.
Usługa Tajemniczy klient w restauracji pozwoli Ci uzyskać pełen obraz jakości funkcjonowania firmy w codziennej rzeczywistości – tak jak podczas Twojej nieobecności.
Czy często trafiają do Ciebie sprzeczne informacje na temat pracy obsługi lub jakości dań? 
Czy zamawiane przez Ciebie dania zawsze są przygotowane odpowiednio, a mimo to goście narzekają w recenzjach?
Czy zastanawiasz się czy kelnerzy odpowiednio zachowują się i przestrzegają procedur gdy właściciela lub managera nie ma na miejscu? 

Co oceniamy podczas audytu?

Badanie prowadzone zostanie przez dwóch audytorów z dużym doświadczeniem w branży gastronomicznej, foodowej i marketingowej, dzięki czemu masz pewność, że zwrócimy uwagę na odpowiednie elementy. Spojrzenie osoby spoza firmy, według opracowanego przez nas autorskiego schematu da Ci szersze spojrzenie na fukcjonowanie Twojej restauracji i profesjonalne rekomendacje działań.

Podczas naszej wizyty oceniamy aż do 108 punktów kontrolnych!

Sprawdzimy takie obszary jak:

  • otoczenie restauracji
  • jakość obsługi
  • praca managera
  • jedzenie
  • napoje
  • atmosfera
  • czystość
  • przystosowanie dla rodzin i dzieci
  • social media i strona www
  • pełne doświadczenie z wizyty i proces płatności
  • ogólne wrażenie z lokalu

Jak wygląda współpraca z nami?

  1. Pierwszym etapem jest kontakt i ustalenie głównego celu badania oraz specyficznych obszarów, na które podczas kontroli powinniśmy zwrócić uwagę.
  2. Następnie dostosowujemy kwestionariusz audytora do potrzeb Twojego lokalu, ustalamy zadania do realizacji podczas wizyty oraz przybliżony termin wizyty.
  3. Data badania powinna zostać do wyłącznej informacji właściciela lub managera, zależy nam na tym aby badanie przebiegło anonimowo i wiarygodnie.
  4. W ustalonym terminie odwiedzimy Twoją restaurację, zamówimy ustalony zakres dań i przeanalizujemy poziom Twojego lokalu.
  5. Końcowym etapem badania jest opracowanie wniosków, które są gotowymi rozwiązaniami, które należy wdrożyć aby poprawić jakość obsługi w restauracji.

Raport podzielony jest na 3 części:

  1. Opisowe podsumowanie audytu.
  2. Wypełniony kwestionariusz audytora, w którym analizujemy aż do 108 puntków kontrolnych.
  3. Wnioski końcowe oraz praktyczne rekomendacje, które usprawnią pracę Twojej restauracji.

Kto będzie dla Ciebie pracował?

Rafał

Audyt & analiza konceptu

Natalia

Audyt & analiza social media

Ile to wszystko kosztuje?

STARA CENA 990 zł

790
NOWA CENA

 

Skontaktuj się z Nami

Gotowy aby rozpocząć współpracę? A może masz więcej pytań?
Napisz do Nas lub umów się na rozmowę podczas której rozwiejemy wszelkie wątpliwości!

    Back to Top