Tajemniczy klient w restauracji – jak sprawdzić jakość obsługi?
Na czym polega usługa tajemniczy klient?
Tajemniczy klient w restauracji (ang. mystery shopper) to usługa polegająca na audycie i analizie jakości obsługi restauracji przeprowadzonej w niezapowiedzianym terminie przez doświadczonych w branży gastronomicznej audytorów. Celem takiego działania jest uzyskanie rzetelnej i obiektywnej oceny funkcjonowania firmy przez niezależne osoby.
Dlaczego warto skorzystać?
Jako restaurator na pewno zdajesz sobie sprawę, że Twoi pracownicy inaczej zachowują się kiedy jesteś w lokalu… a inaczej kiedy nikogo nie ma. Bardzo często jakość obsługi oraz serwowanych dań ulega znaczemu pogorszeniu, kiedy żadnej z osób zarządzających nie ma na miejscu. Doświadczona obsługa zapewne zna także Twoich bliskich i znajomych, dlatego ich ocena również nie będzie przypadkowa.
Usługa Tajemniczy klient w restauracji pozwoli Ci uzyskać pełen obraz jakości funkcjonowania firmy w codziennej rzeczywistości – tak jak podczas Twojej nieobecności.
Usługa Tajemniczy klient w restauracji pozwoli Ci uzyskać pełen obraz jakości funkcjonowania firmy w codziennej rzeczywistości – tak jak podczas Twojej nieobecności.
Czy często trafiają do Ciebie sprzeczne informacje na temat pracy obsługi lub jakości dań?
Czy zamawiane przez Ciebie dania zawsze są przygotowane odpowiednio, a mimo to goście narzekają w recenzjach?
Czy zastanawiasz się czy kelnerzy odpowiednio zachowują się i przestrzegają procedur gdy właściciela lub managera nie ma na miejscu?
Co oceniamy podczas audytu?
Badanie prowadzone zostanie przez dwóch audytorów z dużym doświadczeniem w branży gastronomicznej, foodowej i marketingowej, dzięki czemu masz pewność, że zwrócimy uwagę na odpowiednie elementy. Spojrzenie osoby spoza firmy, według opracowanego przez nas autorskiego schematu da Ci szersze spojrzenie na fukcjonowanie Twojej restauracji i profesjonalne rekomendacje działań.
Podczas naszej wizyty oceniamy aż do 108 punktów kontrolnych!
Sprawdzimy takie obszary jak:
- otoczenie restauracji
- jakość obsługi
- praca managera
- jedzenie
- napoje
- atmosfera
- czystość
- przystosowanie dla rodzin i dzieci
- social media i strona www
- pełne doświadczenie z wizyty i proces płatności
- ogólne wrażenie z lokalu
Jak wygląda współpraca z nami?
- Pierwszym etapem jest kontakt i ustalenie głównego celu badania oraz specyficznych obszarów, na które podczas kontroli powinniśmy zwrócić uwagę.
- Następnie dostosowujemy kwestionariusz audytora do potrzeb Twojego lokalu, ustalamy zadania do realizacji podczas wizyty oraz przybliżony termin wizyty.
- Data badania powinna zostać do wyłącznej informacji właściciela lub managera, zależy nam na tym aby badanie przebiegło anonimowo i wiarygodnie.
- W ustalonym terminie odwiedzimy Twoją restaurację, zamówimy ustalony zakres dań i przeanalizujemy poziom Twojego lokalu.
- Końcowym etapem badania jest opracowanie wniosków, które są gotowymi rozwiązaniami, które należy wdrożyć aby poprawić jakość obsługi w restauracji.
Raport podzielony jest na 3 części:
- Opisowe podsumowanie audytu.
- Wypełniony kwestionariusz audytora, w którym analizujemy aż do 108 puntków kontrolnych.
- Wnioski końcowe oraz praktyczne rekomendacje, które usprawnią pracę Twojej restauracji.
Kto będzie dla Ciebie pracował?
Rafał
Audyt & analiza konceptu
Natalia
Audyt & analiza social media
Ile to wszystko kosztuje?
STARA CENA 990 zł
790
NOWA CENA
Skontaktuj się z Nami
Gotowy aby rozpocząć współpracę? A może masz więcej pytań?
Napisz do Nas lub umów się na rozmowę podczas której rozwiejemy wszelkie wątpliwości!
Comments are closed.